bloglovin

Välkommen till min nya blogg!

"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


-Din kommentar bör beröra ämnet i inlägget.

-Konstruktiv kritik uppskattas. Varför är en bild bra/dålig?

-Ingen reklam/spam för din egen blogg etc.

-Frågor om min utrustning? Läs här först!

-Nej, jag tänker Inte följa dig på bloglovin' bara för du följer mig.



Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback

»Rania, 21 år, från Borås

En vild, naturnära själ i en kaffeälskande stadsflickas kropp.

Jag är spontan, känslomässig och en glad tjej som uppskattar de små sakerna i livet - och som fotograferar för att minnas dem, och för att leva.

...läs mer om mig här.


»Kontakt; rania.ronntoft[at]gmail.com